وبلاگ سرگرمي،آموزش،طنز

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي F99719W0P آاگ

 

امروزه ماشين هاي ظرفشويي از مهمترين ضروريات منازل به شمار مي روند . شستن ظروف با مواد شوينده و آسيب هاي ناشي از اين مواد و يا ايستادن طولاني مدت براي شستشوي ظروف از شايع ترين مشكلاتي است كه اعضاي يك خانواده با آن روبه رو هستند و استفاده از ماشينهاي ظرفشويي بهترين راه حل براي رفع از اين قبيل مشكلات مي باشد.  ماشين ظرفشويي AEG مدل F99719W0P با ظرفيت 15 نفره يكي  از دستگاه‌هاي محبوب و باكيفيت شركت آلماني آاگ محسوب مي شود كه در خانواده هاي كوچك و بزرگ ايراني و حتي ميهماني ها نقش به سزايي ايفا خواهد كرد. ماشين ظرفشويي AEG F99719W0P مجهز به تكنولوژي اينورتر و موتور كم مصرف و بي صدا BLDC مي باشد.

در بسياري از محصولات كمپاني هاي مختلف تنها يك بازوي آب فشان غير پويا و با الگوي حركتي يكنواخت اسپري آب بر روي ظرفشويي ها تعبيه شده است كه مانع از  استفاده بهينه از فضاي سبدهاي داخلي شده و تمامي زواياي ظروف به خوبي شسته نمي شوند. اما شركت AEG ماشين ظرفشويي مدل F99719W0P را به بازوي آب فشان ماهواره اي تجهيز نموده كه با حركت دوگانه چرخشي و تغيير مداوم زاويه دوش هاي پنج گانه، اسپري آب را به تمامي سطوح ظروف امكانپذير ساخته و  ظروف به بهترين شكل شسته خواهند شد  و به همين دليل است كه از تكنولوژي ProClean بعنوان يكي از كارآمدترين فناوري شستشوي ظروف در دنيا نام برده ميشود .

بر روي ظرفشويي AEG مدل F99719W0P يك پنل با صفحه نمايش LCD و كليدهاي لمسي به چشم ميخورد كه دكمه هاي مربوط به تنظيمات نيز بر روي اين صفحه نمايش خودنمايي مي كنند. ماشين ظرفشويي AEG F99719W0P به 8 برنامه با 5 دماي مختلف ، تجهيز گرديده كه شامل خشك كن از طريق جريان هواي طبيعي با AirDry پس از اتمام برنامه از طريق باز شدن خودكار درب ، سيستم خودكار شستشو 1/2 ظرفيت مي باشد كه باعث افزايش  راندمان كاري دستگاه شده و انتخاب بهترين برنامه بسته به نوع ظروف و ميزان كثيفي توسط كاربر را  امكانپذير مي سازد و قطعا ميتواند رضايت مصرف كنندگان را بدست آورد .  همچنين ارتفاع سبد در ماشين ظرفشويي F99719W0P لوازم خانگي آاگ قابل تنظيم بوده و امكان شستشوي ظروف بزرگتر را نيز فراهم مي سازد. با استفاده از  تكنولوژي AirDry و جريان هواي طبيعي و باز كردن درب ظرفشويي پس از آخرين شستشو ، بصورت خودكار تا 10 سانتيمتر در آخرين قسمت شستشوي،  ظروف را خشك مي نمايد و ميزان مصرف انرژي را تا حد قابل وجهي كاهش مي دهد.

 

 

از ديگر قابليت هاي بارز اين محصول پر قدرت ميتوان به SoftGrip  & Soft Spikes  ، سيستم ضد نشتي آب Aqua Control ، تنظيم سختي آب در 10 سطح مختلف ، عملكرد Time Saver جهت صرفه جويي 50 درصدي در مصرف انرژي و مصرف انرژي +++A اشاره نمود .

SoftGrip بعنوان نگهدارنده ظروف حساس و جام هاي كريستالي در طول زمان شستشو طراحي شده اند و يا شستشوي 45 درجه كه مخصوص چنين ظروفي تعريف شده ،  از آسيب ظروف بلوري ، كريستالي و چيني جلوگيري كرده  و همچنين جام هاي كريستالي مي توانند در داخل  قطعات سيليكوني SoftSpikes مقاوم در برابر حرارت بالا ، قرار گيرند و مانع از شكستن ظروف و جامهاي بلوري شوند.

 

 

 

شركت AEG يكي از بزرگترين كمپاني هاي آلماني است كه در سال 1883 توسط اميل راتناو در برلين تاسيس گرديد . آاگ در ابتدا فعاليت خود را در زمينه تجهيزات الكتريكي آغاز نمود و با تلاش فراوان و گذراندن فراز و نشيب هاي بسيار ، اكنون بعنوان عظيم ترين توليد كننده در جهان شناخته شده است . امروزه كليه محصولات اين كمپاني با برند AEG و تحت ليسانس الكترولوكس به بازار عرضه گرديده و همچنين لازم به توضيح است ، كالاهايي همچون لوازم خانگي (لباسشويي ، ظرفشويي ، يخچال فريزر ، سايد باي سايد و غيره) در كشور ايتاليا ساخته مي شوند. البته ناگفته نماند ، برخي از لوازم پر مصرف AEG در آلمان نيز توليد مي شوند.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۳:۳۱ ] [ arsavin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.