وبلاگ سرگرمي،آموزش،طنز

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي DC65 ال جي

 

از ديگر محصولات عرضه شده كمپاني كره اي ال جي ، ماشين ظرفشويي ال جي مدل DC65 با ظرفيت 14 نفره مي باشد كه در دو رنگ نقره اي و سفيد توليد شده است . ال جي بر روي ماشين ظرفشويي DC65 نيز همانند  ساير محصولات خود ، از موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر كه از آن بعنوان قلب تپنده‌ي ماشين هاي ظرفشويي ال جي ياد مي شود ، استفاده كرده است.  ال جي توسط اين موتور توانسته ميزان مصرف انرژي بر حسب انرژي مورد نياز دستگاه  را كنترل و آن را بهينه مصرف نمايد . همچنين با استفاده از اين موتور ، ميتوان شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظيم و يا چرخش و فشار آب را به شكل بسيار دقيقي كنترل نمود و به لطف موتور دايركت درايو ،ظرفشويي DC65 لوازم خانگي ال‌جي ،10 ليتر فضاي بيشتري نسبت به ديگر ظرفشويي هاي موجود در بازار خواهد داشت .

از ديگر تكنولوژيهاي بكار رفته در ماشين ظرفشويي LG DC65 ميتوان به سيستم شستشوي قدرتمند با فناوري بخارشوي TRUESTEAM اشاره نمود. توسط اين سيستم ديگر نيازي نيست پيش از قرار دادن ظروف ، آنها را شست . با انرژي و حرارت بالايي كه براي اين تكنولوژي در نظر گرفته شده ، ذرات و لكه ها را از روي ظروف مي زدايد  و در نتيجه شستشوي ايده آلي را به ارمغان مي آورد. همچنين امكان استريليزه كردن ظروف از طريق سيستم شستشوي بسيار داغ Extra Hot  و خشك كردن ظروف با استفاده از سيستم هيبريدي پيشرفته را فراهم مي سازد.

 

 

 

ال جي به دليل رقابت با ديگر كمپاني ها هميشه سعي بر آن داشته تا ويژگيهايي در محصولات خود بگنجاند و محصولات خود را برتر از ديگر محصولات موجود در بازار نشان دهد . يكي از اين ويژگيهاي بارز ، كم صدا كردن فرآيند ماشين هاي ظرفشويي مي باشد . بر همين اساس ال جي براي كاهش صدا و يا از بين بردن صدا تدابيري همچون طراحي سيستمي با نام LoDecibel™ انديشيده كه اين سيستم از مواد عايق كاهش دهنده ي ميزان صدا و موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر تشكيل شده است. با استفاده سيستم عيب ياب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) بصورت اتوماتيك عيب يابي دستگاه انجام شده و ميتوان با يك تماس تلفني با دفتر پشتيباني و خدمات مشكل بوجود آمده را در حداقل زمان ممكن برطرف نمود. با طراحي سبد SmartRack و قابليت تنظيم ارتفاع براي شست و شوي ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتيمترمشكل مربوط به كمبود جا در ظرفشويي DC65 از بين خواهد رفت .




 

شركت ال جي در سال 1958 تاسيس و از همان سالهاي اوليه با در نظر گرفتن تكنولوژي و فناوري روز دنيا، توليد محصولات متنوع و با كيفيت ، تمام هدف خود را رسيدن به عصر ديجيتالي بنا نهاد و امروزه يكي از توليدكنندگان پيشرو جهان در صنعت توليد محسوب مي شود و اكنون، ال جي با سياست هاي تجاري جهاني خود ، يك برند تجاري خاص و هوشمند نقش مهم و فعالي را در بازارهاي جهاني ايفا مي كند .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۶:۲۳ ] [ arsavin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.