وبلاگ سرگرمي،آموزش،طنز

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي لتو مدل  DWM-03

 

امروزه ماشين ظرفشويي يكي از ملزومات اساسي آشپزخانه هر خانه اي به شمار مي آيد و همين امر بسياري از شركت ها را بر آن داشته تا با تلاش روز افزون و بكارگيري تكنولوژي روز دنيا، محصولات متنوع و با كيفيتي را متناسب با سلايق گوناگون به بازارعرضه نمايند . يكي از اين شركت ها ، كمپاني مطرح و با سابقه لتو است كه ماشين ظرفشويي DWM-03 را با نماي ظاهري زيبا و باكيفيت طراحي و عرضه كرده است. ماشين ظرفشويي DWM-03 با جنس بدنه استيل و در ابعاد 81.5X60 سانتيمتر توليد گرديده و بسيار كاربردي مي باشد .ماشين ظرفشويي لتو مدل DWM-03 به دليل داشتن ظرفيت 14 نفر و بكارگيري تكنولوژي روز دنيا، امكان استفاده از ظرفشويي را  براي يك خانواده كم جمعيت تا متوسط يا حتي ميهماني ها فراهم مي سازد و كمك شاياني به ميزبان مخصوصا در ميهماني ها خواهد نمود.

 

ماشين ظرفشويي DWM-03 لتو به 8 برنامه شستشو از پيش تعيين شده ، تجهيز گرديده تا راندمان كاري دستگاه بالا رود وانتخاب بهترين برنامه بسته به نوع ظروف و ميزان كثيفي توسط كاربر امكانپذير خواهد شد و قطعا ميتواند رضايت مصرف كنندگان را تامين سازد. ماشين ظرفشويي DWM-03 به دليل طراحي كه دارد در اكونومي (صرفه جويي) نقش به سزايي را ايفا مي كند و همچنين از ديگر قابليت هاي بارز اين محصول پر قدرت  ميتوان به قفل كودك ، كم صدا بودن ، نمايشگر و مصرف انرژي A+++ اشاره نمود كه اين ويژگيها ظرفشويي DWM-03 را بعنوان يكي از باكيفيت‌ترين و باقابليت‌ترين محصولات  در اين گروه كالايي قرار داده است.


لتو سرويس، بعنوان شبكه خدمات پس از فروش لوازم آشپزخانه لتو ، خدمات خود را همزمان با آغاز فروش محصولات و با هدف رضايتمندي مشتريان ارائه داده و همچنين با توجه به نياز در سراسر كشور، اقدام به توسعه شبكه خدمات خود كرده و در حال حاضر در بيش از 200 شهر، نماينده مجاز خود را مستقر نموده است.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۳۰:۱۸ ] [ arsavin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.