وبلاگ سرگرمي،آموزش،طنز

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي DC24 ال جي

 

از ديگر محصولات عرضه شده كمپاني كره اي ال جي ، ماشين ظرفشويي ال جي مدل DC24 با ظرفيت 14 نفره مي باشد كه در دو رنگ  نقره اي و سفيد توليد شده است . ال جي بر روي ماشين ظرفشويي DC24 نيز همانند  ساير محصولات خود ، از موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر كه از آن بعنوان قلب تپنده‌ي ماشين هاي ظرفشويي ال جي ياد مي شود ، استفاده كرده است.  ال جي توسط اين موتور توانسته ميزان مصرف انرژي بر حسب انرژي مورد نياز دستگاه  را كنترل و آن را بهينه مصرف نمايد . همچنين با استفاده از اين موتور ، ميتوان شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظيم و يا چرخش و فشار آب را به شكل بسيار دقيقي كنترل نمود و به لطف موتور دايركت درايو ،ظرفشويي DC24 لوازم خانگي ال‌جي ،10 ليتر فضاي بيشتري نسبت به ديگر ظرفشويي هاي موجود در بازار خواهد داشت .

 

ال جي به دليل رقابت با ديگر كمپاني ها هميشه سعي بر آن داشته تا ويژگيهايي در محصولات خود بگنجاند و محصولات خود را برتر از ديگر محصولات موجود در بازار نشان دهد . يكي از اين ويژگيهاي بارز ، كم صدا كردن فرآيند ماشين هاي ظرفشويي مي باشد . بر همين اساس ال جي براي كاهش صدا و يا از بين بردن صدا تدابيري همچون طراحي سيستمي با نام LoDecibel™ انديشيده كه اين سيستم از مواد عايق كاهش دهنده ي ميزان صدا و موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر تشكيل شده است. با استفاده سيستم عيب ياب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) بصورت اتوماتيك عيب يابي دستگاه انجام شده و ميتوان با يك تماس تلفني با دفتر پشتيباني و خدمات مشكل بوجود آمده را در حداقل زمان ممكن برطرف نمود. با قابليت تنظيم ارتفاع براي شست و شوي ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتيمتر مشكل مربوط به كمبود جا در ظرفشويي DC 24 از بين خواهد رفت . همچنين امكان استريليزه كردن ظروف از طريق سيستم شستشوي بسيار داغ Extra Hot  و خشك كردن ظروف با استفاده از سيستم هيبريدي پيشرفته را فراهم مي سازد.




 

شركت ال جي در سال 1958 تاسيس و از همان سالهاي اوليه با در نظر گرفتن تكنولوژي و فناوري روز دنيا، توليد محصولات متنوع و با كيفيت ، تمام هدف خود را رسيدن به عصر ديجيتالي بنا نهاد و امروزه يكي از توليدكنندگان پيشرو جهان در صنعت توليد محسوب مي شود و اكنون، ال جي با سياست هاي تجاري جهاني خود ، يك برند تجاري خاص و هوشمند نقش مهم و فعالي را در بازارهاي جهاني ايفا مي كند .

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۳۲:۱۵ ] [ arsavin ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.