وبلاگ سرگرمي،آموزش،طنز

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي KD-823N ال جي

 

از ديگر محصولات عرضه شده كمپاني كره اي ال جي ، ماشين ظرفشويي ال جي مدل KD-823N با ظرفيت 14 نفره مي باشد كه در دو رنگ نقره اي و سفيد توليد شده است . ال جي بر روي ماشين ظرفشويي KD-823N نيز همانند  ساير محصولات خود ، از موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر كه از آن بعنوان قلب تپنده‌ي ماشين هاي ظرفشويي ال جي ياد مي شود ، استفاده كرده است.  ال جي توسط اين موتور توانسته ميزان مصرف انرژي بر حسب انرژي مورد نياز دستگاه  را كنترل و آن را بهينه مصرف نمايد . همچنين با استفاده از اين موتور ، ميتوان شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظيم و يا چرخش و فشار آب را به شكل بسيار دقيقي كنترل نمود و به لطف موتور دايركت درايو ،ظرفشويي KD-823N لوازم خانگي ال‌جي ،10 ليتر فضاي بيشتري نسبت به ديگر ظرفشويي هاي موجود در بازار خواهد داشت .

از ديگر تكنولوژيهاي بكار رفته در ماشين ظرفشويي LG KD 823N ميتوان به سيستم شستشوي قدرتمند با فناوري بخارشوي TRUESTEAM اشاره نمود. توسط اين سيستم ديگر نيازي نيست پيش از قرار دادن ظروف ، آنها را شست . با انرژي و حرارت بالايي كه براي اين تكنولوژي در نظر گرفته شده ، ذرات و لكه ها را از روي ظروف مي زدايد  و در نتيجه شستشوي ايده آلي را به ارمغان مي آورد. همچنين امكان استريليزه كردن ظروف از طريق سيستم شستشوي بسيار داغ Extra Hot  و خشك كردن ظروف با استفاده از سيستم هيبريدي پيشرفته را فراهم مي سازد.

 

 

 

ال جي به دليل رقابت با ديگر كمپاني ها هميشه سعي بر آن داشته تا ويژگيهايي در محصولات خود بگنجاند و محصولات خود را برتر از ديگر محصولات موجود در بازار نشان دهد . يكي از اين ويژگيهاي بارز ، كم صدا كردن فرآيند ماشين هاي ظرفشويي مي باشد . بر همين اساس ال جي براي كاهش صدا و يا از بين بردن صدا تدابيري همچون طراحي سيستمي با نام LoDecibel™ انديشيده كه اين سيستم از مواد عايق كاهش دهنده ي ميزان صدا و موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر تشكيل شده است. با استفاده سيستم عيب ياب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) بصورت اتوماتيك عيب يابي دستگاه انجام شده و ميتوان با يك تماس تلفني با دفتر پشتيباني و خدمات مشكل بوجود آمده را در حداقل زمان ممكن برطرف نمود. با طراحي سبد SmartRack و قابليت تنظيم ارتفاع براي شست و شوي ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 35 سانتيمترمشكل مربوط به كمبود جا در ظرفشويي KD-823N از بين خواهد رفت .




 

شركت ال جي در سال 1958 تاسيس و از همان سالهاي اوليه با در نظر گرفتن تكنولوژي و فناوري روز دنيا، توليد محصولات متنوع و با كيفيت ، تمام هدف خود را رسيدن به عصر ديجيتالي بنا نهاد و امروزه يكي از توليدكنندگان پيشرو جهان در صنعت توليد محسوب مي شود و اكنون، ال جي با سياست هاي تجاري جهاني خود ، يك برند تجاري خاص و هوشمند نقش مهم و فعالي را در بازارهاي جهاني ايفا مي كند .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۷:۱۲ ] [ arsavin ]

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي KD-824S ال جي

 

از ديگر محصولات عرضه شده كمپاني كره اي ال جي ، ماشين ظرفشويي ال جي مدل KD-824S با ظرفيت 14 نفره مي باشد كه در دو رنگ نقره اي و سفيد توليد شده است . ال جي بر روي ماشين ظرفشويي KD-824S نيز همانند  ساير محصولات خود ، از موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر كه از آن بعنوان قلب تپنده‌ي ماشين هاي ظرفشويي ال جي ياد مي شود ، استفاده كرده است.  ال جي توسط اين موتور توانسته ميزان مصرف انرژي بر حسب انرژي مورد نياز دستگاه  را كنترل و آن را بهينه مصرف نمايد . همچنين با استفاده از اين موتور ، ميتوان شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظيم و يا چرخش و فشار آب را به شكل بسيار دقيقي كنترل نمود و به لطف موتور دايركت درايو ،ظرفشويي KD-824S لوازم خانگي ال‌جي ،10 ليتر فضاي بيشتري نسبت به ديگر ظرفشويي هاي موجود در بازار خواهد داشت .

از ديگر تكنولوژيهاي بكار رفته در ماشين ظرفشويي LG KD-824S ميتوان به سيستم شستشوي قدرتمند با فناوري بخارشوي TRUESTEAM اشاره نمود. توسط اين سيستم ديگر نيازي نيست پيش از قرار دادن ظروف ، آنها را شست . با انرژي و حرارت بالايي كه براي اين تكنولوژي در نظر گرفته شده ، ذرات و لكه ها را از روي ظروف مي زدايد  و در نتيجه شستشوي ايده آلي را به ارمغان مي آورد. همچنين امكان استريليزه كردن ظروف از طريق سيستم شستشوي بسيار داغ Extra Hot  و خشك كردن ظروف با استفاده از سيستم هيبريدي پيشرفته را فراهم مي سازد.

 

 

 

ال جي به دليل رقابت با ديگر كمپاني ها هميشه سعي بر آن داشته تا ويژگيهايي در محصولات خود بگنجاند و محصولات خود را برتر از ديگر محصولات موجود در بازار نشان دهد . يكي از اين ويژگيهاي بارز ، كم صدا كردن فرآيند ماشين هاي ظرفشويي مي باشد . بر همين اساس ال جي براي كاهش صدا و يا از بين بردن صدا تدابيري همچون طراحي سيستمي با نام LoDecibel™ انديشيده كه اين سيستم از مواد عايق كاهش دهنده ي ميزان صدا و موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر تشكيل شده است. با استفاده سيستم عيب ياب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) بصورت اتوماتيك عيب يابي دستگاه انجام شده و ميتوان با يك تماس تلفني با دفتر پشتيباني و خدمات مشكل بوجود آمده را در حداقل زمان ممكن برطرف نمود. با طراحي سبد SmartRack و قابليت تنظيم ارتفاع براي شست و شوي ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 35 سانتيمترمشكل مربوط به كمبود جا در ظرفشويي KD-824S از بين خواهد رفت .




 

شركت ال جي در سال 1958 تاسيس و از همان سالهاي اوليه با در نظر گرفتن تكنولوژي و فناوري روز دنيا، توليد محصولات متنوع و با كيفيت ، تمام هدف خود را رسيدن به عصر ديجيتالي بنا نهاد و امروزه يكي از توليدكنندگان پيشرو جهان در صنعت توليد محسوب مي شود و اكنون، ال جي با سياست هاي تجاري جهاني خود ، يك برند تجاري خاص و هوشمند نقش مهم و فعالي را در بازارهاي جهاني ايفا مي كند .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۶:۴۸ ] [ arsavin ]

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي DC65 ال جي

 

از ديگر محصولات عرضه شده كمپاني كره اي ال جي ، ماشين ظرفشويي ال جي مدل DC65 با ظرفيت 14 نفره مي باشد كه در دو رنگ نقره اي و سفيد توليد شده است . ال جي بر روي ماشين ظرفشويي DC65 نيز همانند  ساير محصولات خود ، از موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر كه از آن بعنوان قلب تپنده‌ي ماشين هاي ظرفشويي ال جي ياد مي شود ، استفاده كرده است.  ال جي توسط اين موتور توانسته ميزان مصرف انرژي بر حسب انرژي مورد نياز دستگاه  را كنترل و آن را بهينه مصرف نمايد . همچنين با استفاده از اين موتور ، ميتوان شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظيم و يا چرخش و فشار آب را به شكل بسيار دقيقي كنترل نمود و به لطف موتور دايركت درايو ،ظرفشويي DC65 لوازم خانگي ال‌جي ،10 ليتر فضاي بيشتري نسبت به ديگر ظرفشويي هاي موجود در بازار خواهد داشت .

از ديگر تكنولوژيهاي بكار رفته در ماشين ظرفشويي LG DC65 ميتوان به سيستم شستشوي قدرتمند با فناوري بخارشوي TRUESTEAM اشاره نمود. توسط اين سيستم ديگر نيازي نيست پيش از قرار دادن ظروف ، آنها را شست . با انرژي و حرارت بالايي كه براي اين تكنولوژي در نظر گرفته شده ، ذرات و لكه ها را از روي ظروف مي زدايد  و در نتيجه شستشوي ايده آلي را به ارمغان مي آورد. همچنين امكان استريليزه كردن ظروف از طريق سيستم شستشوي بسيار داغ Extra Hot  و خشك كردن ظروف با استفاده از سيستم هيبريدي پيشرفته را فراهم مي سازد.

 

 

 

ال جي به دليل رقابت با ديگر كمپاني ها هميشه سعي بر آن داشته تا ويژگيهايي در محصولات خود بگنجاند و محصولات خود را برتر از ديگر محصولات موجود در بازار نشان دهد . يكي از اين ويژگيهاي بارز ، كم صدا كردن فرآيند ماشين هاي ظرفشويي مي باشد . بر همين اساس ال جي براي كاهش صدا و يا از بين بردن صدا تدابيري همچون طراحي سيستمي با نام LoDecibel™ انديشيده كه اين سيستم از مواد عايق كاهش دهنده ي ميزان صدا و موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر تشكيل شده است. با استفاده سيستم عيب ياب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) بصورت اتوماتيك عيب يابي دستگاه انجام شده و ميتوان با يك تماس تلفني با دفتر پشتيباني و خدمات مشكل بوجود آمده را در حداقل زمان ممكن برطرف نمود. با طراحي سبد SmartRack و قابليت تنظيم ارتفاع براي شست و شوي ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتيمترمشكل مربوط به كمبود جا در ظرفشويي DC65 از بين خواهد رفت .




 

شركت ال جي در سال 1958 تاسيس و از همان سالهاي اوليه با در نظر گرفتن تكنولوژي و فناوري روز دنيا، توليد محصولات متنوع و با كيفيت ، تمام هدف خود را رسيدن به عصر ديجيتالي بنا نهاد و امروزه يكي از توليدكنندگان پيشرو جهان در صنعت توليد محسوب مي شود و اكنون، ال جي با سياست هاي تجاري جهاني خود ، يك برند تجاري خاص و هوشمند نقش مهم و فعالي را در بازارهاي جهاني ايفا مي كند .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۶:۲۳ ] [ arsavin ]

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي DC75 ال جي

 

از ديگر محصولات عرضه شده كمپاني كره اي ال جي ، ماشين ظرفشويي ال جي مدل DC75 با ظرفيت 14 نفره مي باشد كه در سه رنگ مشكي ، نقره اي و سفيد توليد شده است . ال جي بر روي ماشين ظرفشويي DC75 نيز همانند  ساير محصولات خود ، از موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر كه از آن بعنوان قلب تپنده‌ي ماشين هاي ظرفشويي ال جي ياد مي شود ، استفاده كرده است.  ال جي توسط اين موتور توانسته ميزان مصرف انرژي بر حسب انرژي مورد نياز دستگاه  را كنترل و آن را بهينه مصرف نمايد . همچنين با استفاده از اين موتور ، ميتوان شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظيم و يا چرخش و فشار آب را به شكل بسيار دقيقي كنترل نمود و به لطف موتور دايركت درايو ،ظرفشويي DC75 لوازم خانگي ال‌جي ،10 ليتر فضاي بيشتري نسبت به ديگر ظرفشويي هاي موجود در بازار خواهد داشت .

از ديگر تكنولوژيهاي بكار رفته در ماشين ظرفشويي LG DC75 ميتوان به سيستم شستشوي قدرتمند با فناوري بخارشوي TRUESTEAM اشاره نمود. توسط اين سيستم ديگر نيازي نيست پيش از قرار دادن ظروف ، آنها را شست . با انرژي و حرارت بالايي كه براي اين تكنولوژي در نظر گرفته شده ، ذرات و لكه ها را از روي ظروف مي زدايد  و در نتيجه شستشوي ايده آلي را به ارمغان مي آورد. همچنين امكان استريليزه كردن ظروف از طريق سيستم شستشوي بسيار داغ Extra Hot  و خشك كردن ظروف با استفاده از سيستم هيبريدي پيشرفته را فراهم مي سازد.

 

 

 

ال جي به دليل رقابت با ديگر كمپاني ها هميشه سعي بر آن داشته تا ويژگيهايي در محصولات خود بگنجاند و محصولات خود را برتر از ديگر محصولات موجود در بازار نشان دهد . يكي از اين ويژگيهاي بارز ، كم صدا كردن فرآيند ماشين هاي ظرفشويي مي باشد . بر همين اساس ال جي براي كاهش صدا و يا از بين بردن صدا تدابيري همچون طراحي سيستمي با نام LoDecibel™ انديشيده كه اين سيستم از مواد عايق كاهش دهنده ي ميزان صدا و موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر تشكيل شده است. با استفاده سيستم عيب ياب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) بصورت اتوماتيك عيب يابي دستگاه انجام شده و ميتوان با يك تماس تلفني با دفتر پشتيباني و خدمات مشكل بوجود آمده را در حداقل زمان ممكن برطرف نمود. با طراحي سبد SmartRack و قابليت تنظيم ارتفاع براي شست و شوي ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 30 سانتيمترمشكل مربوط به كمبود جا در ظرفشويي DC75 از بين خواهد رفت .




 

شركت ال جي در سال 1958 تاسيس و از همان سالهاي اوليه با در نظر گرفتن تكنولوژي و فناوري روز دنيا، توليد محصولات متنوع و با كيفيت ، تمام هدف خود را رسيدن به عصر ديجيتالي بنا نهاد و امروزه يكي از توليدكنندگان پيشرو جهان در صنعت توليد محسوب مي شود و اكنون، ال جي با سياست هاي تجاري جهاني خود ، يك برند تجاري خاص و هوشمند نقش مهم و فعالي را در بازارهاي جهاني ايفا مي كند .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۶:۰۱ ] [ arsavin ]

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي KD-700N ال جي

 

از ديگر محصولات عرضه شده كمپاني كره اي ال جي ، ماشين ظرفشويي ال جي مدل KD-700N با ظرفيت 14 نفره مي باشد كه در دو رنگ نقره اي و سفيد توليد شده است . ال جي بر روي ماشين ظرفشويي KD-700N نيز همانند  ساير محصولات خود ، از موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر كه از آن بعنوان قلب تپنده‌ي ماشين هاي ظرفشويي ال جي ياد مي شود ، استفاده كرده است.  ال جي توسط اين موتور توانسته ميزان مصرف انرژي بر حسب انرژي مورد نياز دستگاه  را كنترل و آن را بهينه مصرف نمايد . همچنين با استفاده از اين موتور ، ميتوان شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظيم و يا چرخش و فشار آب را به شكل بسيار دقيقي كنترل نمود و به لطف موتور دايركت درايو ،ظرفشويي KD-700N لوازم خانگي ال‌جي ،10 ليتر فضاي بيشتري نسبت به ديگر ظرفشويي هاي موجود در بازار خواهد داشت .

همچنين امكان استريليزه كردن ظروف از طريق سيستم شستشوي بسيار داغ Extra Hot  و خشك كردن ظروف با استفاده از سيستم هيبريدي پيشرفته را فراهم مي سازد. ال جي به دليل رقابت با ديگر كمپاني ها هميشه سعي بر آن داشته تا ويژگيهايي در محصولات خود بگنجاند و محصولات خود را برتر از ديگر محصولات موجود در بازار نشان دهد . يكي از اين ويژگيهاي بارز ، كم صدا كردن فرآيند ماشين هاي ظرفشويي مي باشد . بر همين اساس ال جي براي كاهش صدا و يا از بين بردن صدا تدابيري همچون طراحي سيستمي با نام LoDecibel™ انديشيده كه اين سيستم از مواد عايق كاهش دهنده ي ميزان صدا و موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر تشكيل شده است. با استفاده سيستم عيب ياب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) بصورت اتوماتيك عيب يابي دستگاه انجام شده و ميتوان با يك تماس تلفني با دفتر پشتيباني و خدمات مشكل بوجود آمده را در حداقل زمان ممكن برطرف نمود و با قابليت تنظيم ارتفاع براي شست و شوي ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 35 سانتيمتر ميتوان مشكل مربوط به كمبود جا در ظرفشويي KD-700N از بين برد .




 

شركت ال جي در سال 1958 تاسيس و از همان سالهاي اوليه با در نظر گرفتن تكنولوژي و فناوري روز دنيا، توليد محصولات متنوع و با كيفيت ، تمام هدف خود را رسيدن به عصر ديجيتالي بنا نهاد و امروزه يكي از توليدكنندگان پيشرو جهان در صنعت توليد محسوب مي شود و اكنون، ال جي با سياست هاي تجاري جهاني خود ، يك برند تجاري خاص و هوشمند نقش مهم و فعالي را در بازارهاي جهاني ايفا مي كند .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۵:۳۰ ] [ arsavin ]

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي KD-701N ال جي

 

از ديگر محصولات عرضه شده كمپاني كره اي ال جي ، ماشين ظرفشويي ال جي مدل KD-701N با ظرفيت 14 نفره مي باشد كه در رنگ سفيد توليد شده است . ال جي بر روي ماشين ظرفشويي KD-701N نيز همانند  ساير محصولات خود ، از موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر كه از آن بعنوان قلب تپنده‌ي ماشين هاي ظرفشويي ال جي ياد مي شود ، استفاده كرده است.  ال جي توسط اين موتور توانسته ميزان مصرف انرژي بر حسب انرژي مورد نياز دستگاه  را كنترل و آن را بهينه مصرف نمايد . همچنين با استفاده از اين موتور ، ميتوان شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظيم و يا چرخش و فشار آب را به شكل بسيار دقيقي كنترل نمود و به لطف موتور دايركت درايو ،ظرفشويي KD-701N لوازم خانگي ال‌جي ،10 ليتر فضاي بيشتري نسبت به ديگر ظرفشويي هاي موجود در بازار خواهد داشت .

همچنين امكان استريليزه كردن ظروف از طريق سيستم شستشوي بسيار داغ Extra Hot  و خشك كردن ظروف با استفاده از سيستم هيبريدي پيشرفته را فراهم مي سازد. ال جي به دليل رقابت با ديگر كمپاني ها هميشه سعي بر آن داشته تا ويژگيهايي در محصولات خود بگنجاند و محصولات خود را برتر از ديگر محصولات موجود در بازار نشان دهد . يكي از اين ويژگيهاي بارز ، كم صدا كردن فرآيند ماشين هاي ظرفشويي مي باشد . بر همين اساس ال جي براي كاهش صدا و يا از بين بردن صدا تدابيري همچون طراحي سيستمي با نام LoDecibel™ انديشيده كه اين سيستم از مواد عايق كاهش دهنده ي ميزان صدا و موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر تشكيل شده است. با استفاده سيستم عيب ياب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) بصورت اتوماتيك عيب يابي دستگاه انجام شده و ميتوان با يك تماس تلفني با دفتر پشتيباني و خدمات مشكل بوجود آمده را در حداقل زمان ممكن برطرف نمود و با قابليت تنظيم ارتفاع براي شست و شوي ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 35 سانتيمتر ميتوان مشكل مربوط به كمبود جا در ظرفشويي KD-701N از بين برد .




 

شركت ال جي در سال 1958 تاسيس و از همان سالهاي اوليه با در نظر گرفتن تكنولوژي و فناوري روز دنيا، توليد محصولات متنوع و با كيفيت ، تمام هدف خود را رسيدن به عصر ديجيتالي بنا نهاد و امروزه يكي از توليدكنندگان پيشرو جهان در صنعت توليد محسوب مي شود و اكنون، ال جي با سياست هاي تجاري جهاني خود ، يك برند تجاري خاص و هوشمند نقش مهم و فعالي را در بازارهاي جهاني ايفا مي كند .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۵:۰۵ ] [ arsavin ]

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي KD-702N ال جي

 

از ديگر محصولات عرضه شده كمپاني كره اي ال جي ، ماشين ظرفشويي ال جي مدل KD-702N با ظرفيت 14 نفره مي باشد كه در دو رنگ نقره اي و سفيد توليد شده است . ال جي بر روي ماشين ظرفشويي KD-702N نيز همانند  ساير محصولات خود ، از موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر كه از آن بعنوان قلب تپنده‌ي ماشين هاي ظرفشويي ال جي ياد مي شود ، استفاده كرده است.  ال جي توسط اين موتور توانسته ميزان مصرف انرژي بر حسب انرژي مورد نياز دستگاه  را كنترل و آن را بهينه مصرف نمايد . همچنين با استفاده از اين موتور ، ميتوان شدت پاشش آب را بر حسب نوع برنامه تنظيم و يا چرخش و فشار آب را به شكل بسيار دقيقي كنترل نمود و به لطف موتور دايركت درايو ،ظرفشويي KD-702N لوازم خانگي ال‌جي ،10 ليتر فضاي بيشتري نسبت به ديگر ظرفشويي هاي موجود در بازار خواهد داشت .

همچنين امكان استريليزه كردن ظروف از طريق سيستم شستشوي بسيار داغ Extra Hot  و خشك كردن ظروف با استفاده از سيستم هيبريدي پيشرفته را فراهم مي سازد. ال جي به دليل رقابت با ديگر كمپاني ها هميشه سعي بر آن داشته تا ويژگيهايي در محصولات خود بگنجاند و محصولات خود را برتر از ديگر محصولات موجود در بازار نشان دهد . يكي از اين ويژگيهاي بارز ، كم صدا كردن فرآيند ماشين هاي ظرفشويي مي باشد . بر همين اساس ال جي براي كاهش صدا و يا از بين بردن صدا تدابيري همچون طراحي سيستمي با نام LoDecibel™ انديشيده كه اين سيستم از مواد عايق كاهش دهنده ي ميزان صدا و موتور دايركت درايو مجهز به فناوري اينورتر تشكيل شده است. با استفاده سيستم عيب ياب هوشمند ( ™ SmartDiagnosis ) بصورت اتوماتيك عيب يابي دستگاه انجام شده و ميتوان با يك تماس تلفني با دفتر پشتيباني و خدمات مشكل بوجود آمده را در حداقل زمان ممكن برطرف نمود و با قابليت تنظيم ارتفاع براي شست و شوي ظروف بزرگتر و قابلمه تا ارتفاع 35 سانتيمتر ميتوان مشكل مربوط به كمبود جا در ظرفشويي KD-702N از بين برد .




 

شركت ال جي در سال 1958 تاسيس و از همان سالهاي اوليه با در نظر گرفتن تكنولوژي و فناوري روز دنيا، توليد محصولات متنوع و با كيفيت ، تمام هدف خود را رسيدن به عصر ديجيتالي بنا نهاد و امروزه يكي از توليدكنندگان پيشرو جهان در صنعت توليد محسوب مي شود و اكنون، ال جي با سياست هاي تجاري جهاني خود ، يك برند تجاري خاص و هوشمند نقش مهم و فعالي را در بازارهاي جهاني ايفا مي كند .


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۴:۴۲ ] [ arsavin ]

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي F99719W0P آاگ

 

امروزه ماشين هاي ظرفشويي از مهمترين ضروريات منازل به شمار مي روند . شستن ظروف با مواد شوينده و آسيب هاي ناشي از اين مواد و يا ايستادن طولاني مدت براي شستشوي ظروف از شايع ترين مشكلاتي است كه اعضاي يك خانواده با آن روبه رو هستند و استفاده از ماشينهاي ظرفشويي بهترين راه حل براي رفع از اين قبيل مشكلات مي باشد.  ماشين ظرفشويي AEG مدل F99719W0P با ظرفيت 15 نفره يكي  از دستگاه‌هاي محبوب و باكيفيت شركت آلماني آاگ محسوب مي شود كه در خانواده هاي كوچك و بزرگ ايراني و حتي ميهماني ها نقش به سزايي ايفا خواهد كرد. ماشين ظرفشويي AEG F99719W0P مجهز به تكنولوژي اينورتر و موتور كم مصرف و بي صدا BLDC مي باشد.

در بسياري از محصولات كمپاني هاي مختلف تنها يك بازوي آب فشان غير پويا و با الگوي حركتي يكنواخت اسپري آب بر روي ظرفشويي ها تعبيه شده است كه مانع از  استفاده بهينه از فضاي سبدهاي داخلي شده و تمامي زواياي ظروف به خوبي شسته نمي شوند. اما شركت AEG ماشين ظرفشويي مدل F99719W0P را به بازوي آب فشان ماهواره اي تجهيز نموده كه با حركت دوگانه چرخشي و تغيير مداوم زاويه دوش هاي پنج گانه، اسپري آب را به تمامي سطوح ظروف امكانپذير ساخته و  ظروف به بهترين شكل شسته خواهند شد  و به همين دليل است كه از تكنولوژي ProClean بعنوان يكي از كارآمدترين فناوري شستشوي ظروف در دنيا نام برده ميشود .

بر روي ظرفشويي AEG مدل F99719W0P يك پنل با صفحه نمايش LCD و كليدهاي لمسي به چشم ميخورد كه دكمه هاي مربوط به تنظيمات نيز بر روي اين صفحه نمايش خودنمايي مي كنند. ماشين ظرفشويي AEG F99719W0P به 8 برنامه با 5 دماي مختلف ، تجهيز گرديده كه شامل خشك كن از طريق جريان هواي طبيعي با AirDry پس از اتمام برنامه از طريق باز شدن خودكار درب ، سيستم خودكار شستشو 1/2 ظرفيت مي باشد كه باعث افزايش  راندمان كاري دستگاه شده و انتخاب بهترين برنامه بسته به نوع ظروف و ميزان كثيفي توسط كاربر را  امكانپذير مي سازد و قطعا ميتواند رضايت مصرف كنندگان را بدست آورد .  همچنين ارتفاع سبد در ماشين ظرفشويي F99719W0P لوازم خانگي آاگ قابل تنظيم بوده و امكان شستشوي ظروف بزرگتر را نيز فراهم مي سازد. با استفاده از  تكنولوژي AirDry و جريان هواي طبيعي و باز كردن درب ظرفشويي پس از آخرين شستشو ، بصورت خودكار تا 10 سانتيمتر در آخرين قسمت شستشوي،  ظروف را خشك مي نمايد و ميزان مصرف انرژي را تا حد قابل وجهي كاهش مي دهد.

 

 

از ديگر قابليت هاي بارز اين محصول پر قدرت ميتوان به SoftGrip  & Soft Spikes  ، سيستم ضد نشتي آب Aqua Control ، تنظيم سختي آب در 10 سطح مختلف ، عملكرد Time Saver جهت صرفه جويي 50 درصدي در مصرف انرژي و مصرف انرژي +++A اشاره نمود .

SoftGrip بعنوان نگهدارنده ظروف حساس و جام هاي كريستالي در طول زمان شستشو طراحي شده اند و يا شستشوي 45 درجه كه مخصوص چنين ظروفي تعريف شده ،  از آسيب ظروف بلوري ، كريستالي و چيني جلوگيري كرده  و همچنين جام هاي كريستالي مي توانند در داخل  قطعات سيليكوني SoftSpikes مقاوم در برابر حرارت بالا ، قرار گيرند و مانع از شكستن ظروف و جامهاي بلوري شوند.

 

 

 

شركت AEG يكي از بزرگترين كمپاني هاي آلماني است كه در سال 1883 توسط اميل راتناو در برلين تاسيس گرديد . آاگ در ابتدا فعاليت خود را در زمينه تجهيزات الكتريكي آغاز نمود و با تلاش فراوان و گذراندن فراز و نشيب هاي بسيار ، اكنون بعنوان عظيم ترين توليد كننده در جهان شناخته شده است . امروزه كليه محصولات اين كمپاني با برند AEG و تحت ليسانس الكترولوكس به بازار عرضه گرديده و همچنين لازم به توضيح است ، كالاهايي همچون لوازم خانگي (لباسشويي ، ظرفشويي ، يخچال فريزر ، سايد باي سايد و غيره) در كشور ايتاليا ساخته مي شوند. البته ناگفته نماند ، برخي از لوازم پر مصرف AEG در آلمان نيز توليد مي شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۳:۳۱ ] [ arsavin ]

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي F99709M0P آاگ

 

امروزه ماشين هاي ظرفشويي از مهمترين ضروريات منازل به شمار مي روند . شستن ظروف با مواد شوينده و آسيب هاي ناشي از اين مواد و يا ايستادن طولاني مدت براي شستشوي ظروف از شايع ترين مشكلاتي است كه اعضاي يك خانواده با آن روبه رو هستند و استفاده از ماشينهاي ظرفشويي بهترين راه حل براي رفع از اين قبيل مشكلات مي باشد.  ماشين ظرفشويي AEG مدل F99709M0P با ظرفيت 15 نفره يكي  از دستگاه‌هاي محبوب و باكيفيت شركت آلماني آاگ محسوب مي شود كه در خانواده هاي كوچك و بزرگ ايراني و حتي ميهماني ها نقش به سزايي ايفا خواهد كرد. ماشين ظرفشويي AEG F99709M0P مجهز به تكنولوژي اينورتر و موتور كم مصرف و بي صدا BLDC مي باشد.

در بسياري از محصولات كمپاني هاي مختلف تنها يك بازوي آب فشان غير پويا و با الگوي حركتي يكنواخت اسپري آب بر روي ظرفشويي ها تعبيه شده است كه مانع از  استفاده بهينه از فضاي سبدهاي داخلي شده و تمامي زواياي ظروف به خوبي شسته نمي شوند. اما شركت AEG ماشين ظرفشويي مدل F99709M0P را به بازوي آب فشان ماهواره اي تجهيز نموده كه با حركت دوگانه چرخشي و تغيير مداوم زاويه دوش هاي پنج گانه، اسپري آب را به تمامي سطوح ظروف امكانپذير ساخته و  ظروف به بهترين شكل شسته خواهند شد  و به همين دليل است كه از تكنولوژي ProClean بعنوان يكي از كارآمدترين فناوري شستشوي ظروف در دنيا نام برده ميشود .

بر روي ظرفشويي AEG مدل F99709M0P يك پنل با صفحه نمايش LCD و كليدهاي لمسي به چشم ميخورد كه دكمه هاي مربوط به تنظيمات نيز بر روي اين صفحه نمايش خودنمايي مي كنند. ماشين ظرفشويي AEG F99709M0P به 8 برنامه با 5 دماي مختلف ، تجهيز گرديده كه شامل خشك كن از طريق جريان هواي طبيعي با AirDry پس از اتمام برنامه از طريق باز شدن خودكار درب ، سيستم خودكار شستشو 1/2 ظرفيت مي باشد كه باعث افزايش  راندمان كاري دستگاه شده و انتخاب بهترين برنامه بسته به نوع ظروف و ميزان كثيفي توسط كاربر را  امكانپذير مي سازد و قطعا ميتواند رضايت مصرف كنندگان را بدست آورد .  همچنين ارتفاع سبد در ماشين ظرفشويي F99709M0P لوازم خانگي آاگ قابل تنظيم بوده و امكان شستشوي ظروف بزرگتر را نيز فراهم مي سازد. با استفاده از  تكنولوژي AirDry و جريان هواي طبيعي و باز كردن درب ظرفشويي پس از آخرين شستشو ، بصورت خودكار تا 10 سانتيمتر در آخرين قسمت شستشوي،  ظروف را خشك مي نمايد و ميزان مصرف انرژي را تا حد قابل وجهي كاهش مي دهد.

 

 

از ديگر قابليت هاي بارز اين محصول پر قدرت ميتوان به SoftGrip  & Soft Spikes  ، سيستم ضد نشتي آب Aqua Control ، تنظيم سختي آب در 10 سطح مختلف ، عملكرد Time Saver جهت صرفه جويي 50 درصدي در مصرف انرژي ،  Sensor Logic ( سنسوري جهت تشخيص ميزان كثيفي ظروف و صرفه جويي در مصرف انرژي) و  مصرف انرژي +++A اشاره نمود .

SoftGrip بعنوان نگهدارنده ظروف حساس و جام هاي كريستالي در طول زمان شستشو طراحي شده اند و يا شستشوي 45 درجه كه مخصوص چنين ظروفي تعريف شده ،  از آسيب ظروف بلوري ، كريستالي و چيني جلوگيري كرده  و همچنين جام هاي كريستالي مي توانند در داخل  قطعات سيليكوني SoftSpikes مقاوم در برابر حرارت بالا ، قرار گيرند و مانع از شكستن ظروف و جامهاي بلوري شوند.

 

 

 

شركت AEG يكي از بزرگترين كمپاني هاي آلماني است كه در سال 1883 توسط اميل راتناو در برلين تاسيس گرديد . آاگ در ابتدا فعاليت خود را در زمينه تجهيزات الكتريكي آغاز نمود و با تلاش فراوان و گذراندن فراز و نشيب هاي بسيار ، اكنون بعنوان عظيم ترين توليد كننده در جهان شناخته شده است . امروزه كليه محصولات اين كمپاني با برند AEG و تحت ليسانس الكترولوكس به بازار عرضه گرديده و همچنين لازم به توضيح است ، كالاهايي همچون لوازم خانگي (لباسشويي ، ظرفشويي ، يخچال فريزر ، سايد باي سايد و غيره) در كشور ايتاليا ساخته مي شوند. البته ناگفته نماند ، برخي از لوازم پر مصرف AEG در آلمان نيز توليد مي شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۲:۵۸ ] [ arsavin ]

نقد و بررسي | ماشين ظرفشويي F988709W0P آاگ

 

امروزه ماشين هاي ظرفشويي از مهمترين ضروريات منازل به شمار مي روند . شستن ظروف با مواد شوينده و آسيب هاي ناشي از اين مواد و يا ايستادن طولاني مدت براي شستشوي ظروف از شايع ترين مشكلاتي است كه اعضاي يك خانواده با آن روبه رو هستند و استفاده از ماشينهاي ظرفشويي بهترين راه حل براي رفع از اين قبيل مشكلات مي باشد.  ماشين ظرفشويي AEG مدل F988709W0P با ظرفيت 15 نفره يكي  از دستگاه‌هاي محبوب و باكيفيت شركت آلماني آاگ محسوب مي شود كه در خانواده هاي كوچك و بزرگ ايراني و حتي ميهماني ها نقش به سزايي ايفا خواهد كرد. ماشين ظرفشويي AEG F988709W0P مجهز به تكنولوژي اينورتر و موتور كم مصرف و بي صدا BLDC مي باشد.

در بسياري از محصولات كمپاني هاي مختلف تنها يك بازوي آب فشان غير پويا و با الگوي حركتي يكنواخت اسپري آب بر روي ظرفشويي ها تعبيه شده است كه مانع از  استفاده بهينه از فضاي سبدهاي داخلي شده و تمامي زواياي ظروف به خوبي شسته نمي شوند. اما شركت AEG ماشين ظرفشويي مدل F988709W0P را به بازوي آب فشان ماهواره اي تجهيز نموده كه با حركت دوگانه چرخشي و تغيير مداوم زاويه دوش هاي پنج گانه، اسپري آب را به تمامي سطوح ظروف امكانپذير ساخته و  ظروف به بهترين شكل شسته خواهند شد  و به همين دليل است كه از تكنولوژي ProClean بعنوان يكي از كارآمدترين فناوري شستشوي ظروف در دنيا نام برده ميشود .

بر روي ظرفشويي AEG مدل F988709W0P يك پنل با صفحه نمايش LED و كليدهاي لمسي به چشم ميخورد كه دكمه هاي مربوط به تنظيمات نيز بر روي اين صفحه نمايش خودنمايي مي كنند. ماشين ظرفشويي AEG F988709W0P به 8 برنامه با 6 دماي مختلف ، تجهيز گرديده كه باعث افزايش  راندمان كاري دستگاه شده و انتخاب بهترين برنامه بسته به نوع ظروف و ميزان كثيفي توسط كاربر را  امكانپذير مي سازد و قطعا ميتواند رضايت مصرف كنندگان را بدست آورد .  همچنين ارتفاع سبد در ماشين ظرفشويي F988709W0P لوازم خانگي آاگ قابل تنظيم بوده و امكان شستشوي ظروف بزرگتر را نيز فراهم مي سازد.

 

 

از ديگر قابليت هاي بارز اين محصول پر قدرت ميتوان به SoftGrip  & Soft Spikes  ، سيستم ضد نشتي آب Aqua Control ، تنظيم سختي آب در 10 سطح مختلف ، عملكرد خاموشي خودكار Auto Off ، عملكرد Time Saver جهت صرفه جويي 50 درصدي در مصرف انرژي و  مصرف انرژي ++A اشاره نمود .

SoftGrip بعنوان نگهدارنده ظروف حساس و جام هاي كريستالي در طول زمان شستشو طراحي شده اند و يا شستشوي 45 درجه كه مخصوص چنين ظروفي تعريف شده ،  از آسيب ظروف بلوري ، كريستالي و چيني جلوگيري كرده  و همچنين جام هاي كريستالي مي توانند در داخل  قطعات سيليكوني SoftSpikes مقاوم در برابر حرارت بالا ، قرار گيرند و مانع از شكستن ظروف و جامهاي بلوري شوند.

 

 

 

شركت AEG يكي از بزرگترين كمپاني هاي آلماني است كه در سال 1883 توسط اميل راتناو در برلين تاسيس گرديد . آاگ در ابتدا فعاليت خود را در زمينه تجهيزات الكتريكي آغاز نمود و با تلاش فراوان و گذراندن فراز و نشيب هاي بسيار ، اكنون بعنوان عظيم ترين توليد كننده در جهان شناخته شده است . امروزه كليه محصولات اين كمپاني با برند AEG و تحت ليسانس الكترولوكس به بازار عرضه گرديده و همچنين لازم به توضيح است ، كالاهايي همچون لوازم خانگي (لباسشويي ، ظرفشويي ، يخچال فريزر ، سايد باي سايد و غيره) در كشور ايتاليا ساخته مي شوند. البته ناگفته نماند ، برخي از لوازم پر مصرف AEG در آلمان نيز توليد مي شوند.


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۵:۲۲:۳۶ ] [ arsavin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.